iklan

Followers

Saturday, September 18, 2010

alone...

tanggal 18 september... hari yg sdey bagi aku.. walaupon aku buat bnde yg aku suke..
iaitu shopping.. 
emm... mase ari tu la aku kne g seremban sorang2 utk shopping brg2 aku..
aku ajak akak n adek aku,,, tp dye org plak xnak..
ish... so, ayah aku sruh aku pegi sorang2.. 
aku pon pegi jela walaupon rase sgt2 malas dan bosan..
yela kuar sorang2 for sure bosan gyler2..
lg2 aku xpena jejak kaki kt shopping mall tuh..
perghh.. agak mnggelabah jgak la aku cri jln kt sne..
tp aku cover2 la sket an.. buat mcm da biase je ngan tmpat tuh..
sume pndang aku mcm da biase je g kt sne tp dlm hati ni.. tuhan je taw,...
mcm alien dtg kt bumi.. mcm tu la aku bile dtg kt sne..
da la xperna dtg kt sne.. pegi sorang2 plak tuh.. huh~
yg besh nye pegi kt sne aku dpt beli baju sehelai beb... haha bangge plak,.
jln penat2 dpt 1 bju je an... 
lg pon SPmall tuh kecik la x mcm shopping mall yg len2.. kt sne xbnyak brg2 yg aku nak..
bile dah penat jln,, aku pon singgah jap,.. g mcD.. da lapa an.. mkn ar ape agy,,
yg paling aku trase sgt2 bile aku tgk sume yg dtg kt SPmall tuh ade mmber msing2,, xde yg g sorang2..
bile dah mcm tuh,, aku tringat plak kt mmber2 baek aku.. haish... klau la korang ade msty besh...
aku nk abeskan mknan kt mcD tu trase pyah plak... xlalu aku nk mkn..
emm... ni la naseb... dlm hati ni pkir nk balik je.. mule la fikiran tuh mlayang jauh2...
huh~ time blik plak... ade scene lucu yg dibuat oleh sepasang kekasih.. haha
mse nk trun tgge keluar mall tuh..
lelaki tuh bleh plak jatuh dpan aku & aweks nye tuh bleh plak gelak...
ish.. xpatut2... aku kt situ wat bodo je dan blah dri situ..
aku bkn xnak tlg.. tp xnak laki tu malu... hehe.. alasan je
k aku nk grak dlu..~ salam~



1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...