iklan

Followers

Tuesday, November 30, 2010

10 reasons why i love blogging...

so, many people ask me..hey dude what ar you doing now?? blogging?? oh it's so bore..
*blogging?.. do you have no job anymore??
*blog? i don't know anything about blog.. sorry.
*oh,, haha i forgot my account password

emm.. nmpak sgt korang xsuke nk blogging nih kan..
tapi biar la tu hak masing2 nak buat ape pon..
tp law macam aku,, blogging lah jawapan nya.
sebab ape?? here the answers for the iron in the fire..

10- I can story about what i always think of..

9-it make me happy, no cry, no sad, no more tears,, ( eceh,, xleh blah punye ayat)

8-I can release my budern here without make anybody hurt coz the blog have no feeling such human..
blog bkn manusia nk feeling2, tacing2 nih.. klau xupdated blog sebulan pon dye x merajuk.. haha

7- sharing is caring.. i'll share everything what i got,,


6- I'll happy when people read my post and enjoy it..
dalam bhs melayu nyer.. "aku xkesah la klau korang xbace blog aku..
tapi klau bace tuh komen2 la yer".. hah,, mcm tu lah mksud nyer,, :P


5- I'll get more info by blogging 
( xpyah nak pegi info centre dkt kl sntral tuh)
dtg kat sane tanye.. "emm en. tandas yg berhampiran dkt mane??" mcm Vang*ng..
dah xde dah soalan yg fames selain soalan tuh.. tuh nama nya trick nak ngorat..


4-it no need money, no sweat, or food
tanpa bersusah payah.. semuanya hanya di hujung jari..
taip je cerita ape sume org boleh bace..
3- there is nothing to do,, I'll "merapu" "merepek" "meraban" that is my Job as blogger.. hehe
macam x biasa, inilah hobi aku di masa lapang..
aku akan buat keje bodoh nih sambil mengunyah kuaci di rumah..
takada halangan bagi aku utk buat sbb mostly blogger did the same things.. heee

2- I'll get income for everyclick on ads, so rajin2 la klik ads kt atas tu yer.. weee,,
best sgt bile dpt duit drpd hasil titik peluh sndri.. walaupon berblogging nih xkluar kan setitik peluh pon
tapi tetap hasil usaha aku sndri.. asalkan aku xmencuri sudah..

1- service currently not available..
hehe.. yg ni aku xdpt cari.. dah xde alasan dah.. klau org xsuke aku blogging tp aku tetap blogging jgak..
tapi klau omak eden sruh buek kojo umah, potong cili, potong rumput,, berkobun kek dopan umah tuh hah..
eden terpaksa la buek,, tak do alasan lagi dah hah..
hehehe... happy holiday~


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...