iklan

Followers

Wednesday, December 8, 2010

helmets :new style


salam~
skang kita bincang pasal keselamatan di jalan raya ok..
mostly people yg bwk moto then accident parah adalah mereka yang tak pkai helmet,,percaya x??
sbb ape kne pkai helmet?? sbb nak lindung kepala Otak kita sume supaya xcedera klau accident..
actually, tak payah nak tggu accident trOk2.. aku dlu xpkai helmet jgak..
yela, bwk moto jln2 kt area umah tak kan nak pkai helmet bagai...
mase aku bwk moto jln2 area umah aku.. lalu kt bwk pokok..
sekali aku rase ade benda keras jatuh atas kepala aku.. Ouhhh... saket dOe..
bile tgk balek bkn batu tapi cuma biji ape entah yg dihasilkan oleh pokok tuh jatuh ats pale aku nih..
naseb baek tak lalu kt bawah pkok kelape.. kang xpasal2 biji kelapa tuh jatuh atas pale aku..
memang aku tak ingat jalan balek lagi ar kan.. haha
so, pengajarannya pkai la helmet walau di mana2 saje even korang berjalan kaki.. haha
so, ni aku terjumpe helmet yg sgt style dan tak hingin aku nak memiliki nye..

head-hear-helmet



woman-hear-helmet
bold-head-helmet

brain-helmet
hah amek kaw,, helmet nmpak Otak.. takut org nak potong jalan kaw nnty
pastu zOmbie kampOng pisang plak yang kejar kaw... Otak, Otak!!!

tennis-ball-helmet
helmet tenis.. memang nak kne smash ar nnty.. dushhh!!!
Roger Federer mesty suke pkai helmet ni...
pool-ball-helmet

golf-ball-helmet
bola gOfl,, lau dapat tiger wood memang dye pkol ar ni... masOk lubang punye!!

bike-helmet
Oppsss.. no komen!! utk 18 ++ je... haha..




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...