iklan

Followers

Monday, December 20, 2010

rahsia 11sept & konspirasi cordoba

salam~
bukak microsoft word pastu taip Q33 NY ( in capital letter)
tukar kepada font wingdings
and you will get this..


ini adalah bukti sume ini telah dirancang oleh israel. malah font wingdings ini sendiri telah dicpta oleh puak2 mereka yg bijak pandai. mereka seolah-olah mahu bermain-main dan mmperbodohkan dunia bagi menunjukkan mereka lah kaum yg hebat dan berkuasa di dunia nih..padahal dunia sentiasa melaknati mereka.

ini pula kisah konspirasi cordoba yg berlaku setelah peristiwa 11sept itu.
dan peristiwa ini telah pon tercatat dlm al-quran.

taubah_107
Maksudnya;
“Dan (di antara orang-orang munafiq juga ialah) orang-orang yang membina masjiddengan tujuan membahayakan (keselamatan orang-orang Islam), dan (menguatkan) keingkaran (mereka sendiri), serta memecah-belahkan perpaduan orang-orang yang beriman, dan juga untuk (dijadikan tempat) intipan bagi orang yang telah memerangi Allah dan Rasul-Nya sebelum itu. Dan (apabila tujuan mereka yang buruk itu ketara), mereka akan bersumpah dengan berkata: “Tidaklah yang kami kehendaki (dengan mendirikan masjid ini) melainkan untuk kebaikan semata-mata”. Padahal Allah menyaksikan bahawa sesungguhnya mereka adalah berdusta.”

untuk ulasan pnjang lebar korang bole lah usha kt sini. aku tak reti nk cite pnjang lebar cuma aku akan cite kan apa yang aku pham pasal konspirasi cordoba nih..
pada mula nya selepas kejadian 11sept wtc tuh Cordoba initiative mencadangkan mmbina masjid berhampiran ground zero. Ramai ulama dan pertubuhan lain tidak bersetuju dgn rancangan cordoba itu. Donald trump juga mahu menaja perbelanjaan masjid di kawasan itu. mesti korang sume rasa itu adalah perkara yg baek.. tetapi mereka tidak akan bagi free2 je nk buat masjid di situ melainkan untuk menjalankan aktiviti pengintipan dan menyiasat mana-mana umat islam yg tegas pendirian syariah islamiahnya.tetapi Allah maha berkuasa, segala rancangan cordoba itu telah terbongkar lebih sebulan.
mgz_site

jurang

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...