iklan

Followers

Wednesday, December 22, 2010

sahabat selamanya

salam~
tak de sorang pon dkt dunia ni hidup sorang2 tnpa kawan. org gyle pon ada kwn dye cume kite je taknak kawan dgn dia( itu smestinye lah)hoho.. ckp pasal kawan nih, aku mula teringat kt member2 aku, tak kesah lah mmber baek ke mmber jahat ke bagi aku sama je, yg jhat akan jadi baek jugak, percayalah!! mula2 aku
dibesarkan kt klang, aku ada mmber baek dduk dkt area umah aku jgak,, time cuti skolah je aku mesti hilang , tak dok rumah,, merayap je..pagi2 aku pegi lepak kt umah mmber aku smpai tgh hari mak aku jerit dari umah,, "man balek mkn!!".. satu kawasan prumahan tuh dgr,, "jap ibu nnty man balek, man tak lapar lagi nih." jerit aku lagi,, ckp je tak lapar pdhal prut dah brbunyi dah..aku klau rajin aku balek klau tak aku trus lepak kt umah mmber aku. Memandangkan umah mmber aku ngan umah aku tak jauh tuh yg mak aku tak risau sgt tuh, klau ptg pulak aku pegi maen dkt kandang haiwan kt belakang umah aku, maen ngan kuda, kambing lembu,, perghh best au.. memandangkan aku kecik lagi mase tuh tak boleh la nk tunggang kuda,, adOi,, emm.. kiteOrg bagi mkn je~ ok yg tu dkt klang, mmber aku mase tuh ibOb, a'a, ijul, didek,, haha nama pelik2 an.. tapi tu bkn nama sbenar dyeorg, nama mnjew2 je tuh..

 mmber aku kt kkb plak (kuala kubu bharu).. (aki, miji,) dyeorg nih adik bradik nama dah mcm jepun an.. haha,, tapi best la kwn ngan dyeorg sbb ajar aku jadi org kampong,, bile aku dduk sini je dyeorg ajak aku trun sungai tgkap ikan, maen lumpuh tnah liat sume tuh,, perghh memang best gyle la drpd dok klang, lagi pon kkb ni sejuk dkt dgn fraser hill,, kwn kt skolah plak eirOl, tiqa, shiqa, dzul, ramai agy ar,, walaupon prnah ade krisis dlm berkawan ni tapi bnde tu biasa lah, "sedangkan org dah kawen boleh bercerai".. hah perumpaan baru jgn pkai.. eiroL suke nyanyi, dzul plak boleh maen gitar, maseng2 ade klebihan sndri la senang cite,, bile aku kwn ngan dyeorg nih la aku mule minat dgn seni, hoho aku dah berjinak-jinak maen gitar dah.. heee

kini, aku dok sepang,, sungguh bosan lgi mmbosankan, kwn aku kt sini tak ramai,, aku bkn jenis tak bercampur tp disebabkan aku form4 n form5 dok asrama dan baru setahun lebih aku dduk kt sepang nih mmg tak ramai la kwn, kuar umah pon jarang2,, setakat jln2 ptg2 tu ade ar tp tak de la nk lepak2 lagi mcm dlu,, skang sume dah berubah aku pon da besar.. haha ( buat muka tak sangka). pendek kan cite, setiap mmber ada perangai dyeorg masing2.. it colors my life to be a beautiful story. nice..

tak lame lgi nk masok blajar balek, dan akan jmpe dgn roomate aku mase part 1 last sem (taka).. oh! aku part2 rupenye, hehe dan akn jmpe dgn kwn yg ramai lagi dan lagi sekali pengalaman akan ditimba, kenangan akan tercipta. jadi video ni khas utk mmber2 aku.. usha~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...