iklan

Followers

Saturday, December 25, 2010

segmen jOm berkenalan


salam~
dah dua umat tagged aku bnde nih. tak pe aku buat jgak atas permintaan korang..
hus & taka..
sape2 yg kne tag tuh kne ikut ape yg aku sruh.. haha. bkn aku sruh tp dah memang undang2 dye sejak azali lagi.. bak kate tuan projek nih utk berkenalan sesama kita.. jadi follower dah lame tapi tak pernah taw pon follower dye lebih dekat.. kan3.. aku pon support jgak la projek nih,,
mcm biasa sape kne tagged kne letak banner ni ats kepala entry.. haha
then jawab soalan cepumas nih..


apakah status anda? (single, berpunya, kawen, bercerai)
cuba teka,, haha single lorh..

ceritakan tentang diri anda?(cth:asal..pekerjaan..belajar katna..bil anak.cita2..bla2.bla..)
18y.o (2010)
asal klang
uitm student @segamat
simple guy :)

ceritakan tentang blog anda.
blog aku cara aku,, haha tagline blog nih.. aku suke post bnde2 yg best dlm hidup aku n share ape yg aku rse bnde tuh best.. pendek kate the whole blog are my soul

apa pendapat anda tentang dunia blog?
blog ni mcm diari yg sume org boleh bace.. ( sape setuju?)

nyatakan keunikan yg terdapat pada blog anda?
unik sebab ada gamba aku haha..

sampai bila anda akan menulis blog dan impian anda dlm dunia blog?
impian?? aku bole dpt income yg bnyak bile bebelog nih. aku nk ada ramai follower dan semua enjoy dgn  blog aku nih dan aku akan trus menulis sampai dakwat yg terakhir..

sye tagged 2 org je ( asalnye nk 4org) hoho..
~selamat berkenalan~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...