iklan

Followers

Monday, December 13, 2010

sleepy, yawning, and ZzZzZ


salam~
hari ni adalah hari paling bosan sedunia dan mengantuk beramai-ramai. tak tahu kenape tapi tulah, mengantuk gyler hari ni. biasa la time tghari ni mata akan kelayuan dan perlukan bantal sebagai ubat nye. 

hari ini aku rasa dunia bergerak terlalu perlahan
sehingga jemu utk ku menunggu nye
detik demi detik berlalu, masih lagi pd waktu yg sama.
klau aku berpuasa hari ini, kekeringan badan aku rasanya

hari ini aku rasa semua org sedang tidur
melayari mimpi indah walaupon pd tengahhari
ZZzzzZ,, bunyi dengkur berlawan-lawan, masing2 tak nak kalah
kalau lah hari ni ada kelas, memang aku tidO dalam kelas ( peduli ape aku)



behind the mask.. haha


the best student


arghh nikmatnye tidur walau di mana jua anda berada, bkn sahaja di dalam kelas tetapi di landasan keretapi..
huh~ kesian org ini kepenatan berkerja., kpd majikan nye bagi la dye nih cuti 200 hari, bagi dye tidO puas2.. arghhh.. letihnye nak tidO lah..papai...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...