iklan

Followers

Saturday, December 18, 2010

wajah baru???

salam~
semenjak 2 menjak ni aku sibok bertukang kt blog thts why post aku tak bnyak, kan2?? sebab ape? sebab aku ada planning jangka panjang aku sendiri. mcm rancangan m'sia ke-9 la konOn.. haha. aku plan nk tukar nama blog, nak tukar imej blog. So, tanggal 22.12.2010 tu nnty akan secara rasmi nya blog ini ditutup berimej baru. lepas ni jangan la korang terkejut beruk pulak, aku tukar nama je tak tukar url blog nih, klau tukar url leceh la plak, adoyai. bila dah berimej baru nih baru la semangat baru datang dengan lenggang lenggoknya  dan ada mood baru utk mengarut lagi. jadi rajin2 la usha blog aku sebab aku cuba buat post yg best2,, CUBA ek tak janji pon, haha.. dan aku tak janji utk decorate blog lawa2 semat2.. kiut miut mcam blog org laen, aku lebih kpd simple je.. untuk projek yg menelan perbelanjaan jutaan rupiah ini ditaja oleh kampeni tan cOng motor, kedai motor blakang umah aku, sabun basuh baju dOwnee haha bole la ade bunyi mcm dOwny kan.. dan paling mahal tajaan dari korang sume yg sudi mengUsha, mengintip aku.. huh terharu aku ade jgak yg sudi mengintip aku.. haha sengal~ oleh sbb korang selalu usha blog aku traffic blog pon naek dan boleh la naekkan income aku, walau tak bnyak~huhu.. aku nak ingatkan sekali lagi dan bnyak2 kali bg taw org kampung anda, heboh kan di media perasmian blog wajah baru aku ni akan dilancarkan tepat pkul 12 tgh mlm, 22.12.2010.. make sure korang ingat kan aku tentang bnde nih kadang2 aku lupe,, haha,., or call je aku takot aku tertidO plak pkol 12 tuh nnty kan.. biasa la budak2 kne tidO awal nk cepat mmbesar la katakan..
bagi sesape tak taw 22hb tu hari ape bole tgk kt kalender cina.. ari rabu la bang Oi.. selasa mlm bole la get ready usha2..
myspace dah berwajah baru tapi aku tetap bosan dgn ms ni.. hoho
aku harap bnde ni tak terjadi kt blog aku bile transformation di buat pd blog aku nih..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...