iklan

Followers

Friday, October 21, 2011

google +1


hari ni  blogwalking lagi tapi apa yang bezanya hari ni makin rancak blogwalking yang aku buat
biasa lah matlamat utama nak naikkan trafik blog,, hari ni jgak aku tgk statistik nuffnang aku naik mendadak mengalahkan blog adik aku.. haha suka beb.. dia plak ta puas hati cabar aku.. smpai pkol 12 tgh malam ni tgk statistik nuffnang sape paling tinggi.. emm aku apa lagi gasak la buat blogwalking bagai..
tengah aku blogwalking tersangkut plak kat satu blog nih yang ada post pasal +1 korang pernah dgr tak benda tuh?? google +1 ni mcm button 'like' dkt facebook la.. 
makin ramai yang tekan +1 google post tersebut boleh mendapat tempat di search engine result page (SERP).

jadi apa lagi rajin2 kan lah jari korang untuk tekan +1 kat setiap post kat blog aku ni ye.. heeee..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...