iklan

Followers

Friday, October 7, 2011

I love my followers



salam,, dah berbulan aku menyepi diri tapi bukan makna aku dah mati.. dah berbulan aku xupdated blog tp xbermakna aku tak Online..tapi..... tapi sayang~ ( lagu saleem ) ahhhh... sebenarnya aku "busy".. "busy" aku ni aku je taw mcm mane "busy"nye aku.. haha.. ( malas ckp jela malas ).. ok straight to de point tadi tergerak hati nk online and updated blog setelah gembira mndengar bajet 2012 ( ada kena mngena ke??? ) 

emm mstyla ada., PM umum dpt Rm2o0 utk student IPT start tahun depan.. nampak senyum lebar kt situ.. komfem duit tu bwk pegi MELAKA~ ok aku tak nak bazirkan duit tu pegi melaka tp aku nk bg kt follower aku yg ke 200... huhuhuhuhu.. (nmpak batak dye kt situ?? ) tapi bile pikirkan balek macam tak fair je bg sepenumbuk rm2o0 tu kt follower yg ke 200 an... nnti ade follower lain yg jeles.. nk bunuh diri la, minum asid la. ( ade ke???) jadi aku nk bahagi kan rm2o0 tuh utk 200 org amacam?? ok tak.. fair dan square kan??? haha,, jadinye sorang dpt rm1.o0 je la.. wOooo!!! gembira tak dgn pengumuman yg aku buat nih??  haha.. duit yg gov bagi tuh gunanye utk belajo.. beli buku text.. ok la aku nk berangan dgn duit rm2o0 tu nnti.. haha 
( ala rm2o0 je kot )..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...