iklan

Followers

Monday, October 10, 2011

Ops!! gambar artis kat dalam TOILET..


(gambar hiasan)


salam,, selamat ptg blogger,, aku terkejut dan terkesima bila.. tangki air kat badan aku ni dah penuh,, dan aku menahan dan menahan lagi,, sebab nak teruskan jgak maen game Empire Allise kt pasebuk,, tapi bila dah habes maen game tuh je pantas aku berlari ke TOILET umah aku nih hah.. BERMULALAH episod gambar artis di dalam TOILET.. (jengJENGjeng),, buka je pintu toilet tuh aku terperasan satu sticker ni yang aku pernah tampal kt sebelah cermin dalam toilet tuh,, aku pon flashback balek memory setahun lepas... @!#$@%$#^&^*&&&*&*^%0... ( setahun yg lepas ) aku ngan akak aku ada pergi ke kOnsert artis yg agak fresh dari ladang ni.. siap beli baju artis tuh lagi,, THEN dapat la barang free.. iaitu sticker gambar artis nih.. huhu aku tak taw nk buat apa ngan sticker tuh.. kalau mase kecik dlu dpt sticker aku tampal kat pencil case ke,, kat basikal ke.. jadi aku pon xde idea nk wat ape last2 aku tampal la kat lengan baju sebelah kanan,, macam pangkat pengakap tulah.. habes je konsert melalak-lalak tuh aku pon balek,, biase la balek habes konsert bkn nye pkol 9.. tp pkol 12.00 tgh mlm.. emmmm mmg rasenye mcm balek mabuk la kan.. TAPI.. aku tak mabuk.. cuma penat melagha kat dlm konsert tu tadi.. sampai je umah dah pkol 2 pagi,, dan tempat pertama yg aku pegi dulu TOILET... time nk mandi tuh msty la bkak baju kan pastu aku tanggalkan la skali sticker tuh dan tertampal dkt sebelah cermin dgn niat nnty aku amek balek la.. tapi CUBA KAW BYG KAN NOK!!!! aku dah biar kan sticker gambar artis tuh dalam TOILET umah aku tuh SETAHUN!!!! dah sedara-mara dtg umah aku beraya tumpang guna TOILET tuh,, dyeorg nk bersolek solek kat cermin tuh then ternampak gamba artis tuh kt dalam TOILET.. OH MAK GUA!!! kasian kat artis tuh.. dah la artis tuh kawan akak aku punye adik.. emm dan selepas kejadian aku terkesima tuh.. aku pon membiarkan sticker tuh dalam tandas dan berlalu pergi begitu sahaja.. haha ( sori tak nak aib kan sape artis tuh * dye tak bersalah dalam ini cerita) HAHAHA...

* cuba kira dah bape banyak word " TOILET " aku taip dalam ini cerite?? HAHAHA..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...