iklan

Followers

Wednesday, October 12, 2011

Siapa Najwa Latif???

salam
tiap kali aku online, mesti tgk org post kt fb pasal NL ni.. NL stands for Najwa Latif.. aku pon tak paham sampai kan roommate aku pon layan lagu dia ( cinta muka buku ) siap hafal lagi tuh,, haha,, siapa NL ni?? fames kat youtube bagai.. dah la sebaya ngan adik aku.. boleh je aku sruh adik aku tu wat video then post kt youtube nih.. tp nnti NL trgugat plak kan.. haha,, aku pernah jgak dgr lagu dia tuh,, boleh tahan la Not bad but not too obsessed with her.. tapi Mark Zuckerberg mesti suka.. haha..


here info about her.
nama : Imratul Najwa binti Abdul Latif
tarikh lahir : 23/5/1995
tempat lahir : Batu Pahat, Johor.. (bdak johor beb.. huhu) * xde kaitan dgn aku :p 
study di SMK(P) Temenggong Ibrahim, Batu Pahat.

buat kawan2 aku yg minat gyle dgn NL ni tgk ar info yg aku dpt nih.. hahaha.. ni baru sket.. nak taw lebih kne tanye tuan pnye badan la..

* dia dah dilamar ar.. NAR records sdn bhd dah lamar dia jadi pnyanyi dibawah kampeni tuh.. UTGlah..
nanti Mark Zuckerberg amek dia jadi mOdel utk FB plak.. mane taw kan..
ucapan drpd aku kt NL ni.. nyanyi- nyanyi jgak study jgn lupe.. tahun dpan nk SPM.. :) gud luck GIRL,,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...