iklan

Followers

Thursday, November 10, 2011

11.11.11 tarikh setan??



salam,,
sumber ni aku dapat dari facebook.. ada mmber aku post pasal 11.11.11 ni,. ramai yang suka tarikh ni.. mungkin ada yang nikah esok, menjadi tarikj keramat buat mereka.. tetapi kita tak tahu disebalik semua nih..





Orang sibuk update pasal 11.11.11 kan ? read this ! dalam kitab satanic the holy is satan . Yg Mr St Wingston father satan bagi tahu yang 11.11.11 hari kebangkitan anak setan dan dajjal yang akan memerintah dunia dan orang akan memuja-muja pada hari keramat yg bratus tahun Wiliam satan tunggu-tunggukan . Sebenarnya orang tak akan tahu apakah makna tarikh tersebut malah pada hari Jumaat datangnya kami untuk menyesat semua agama islam , kristian dan buddha . Dan di mana nanti yahudi dan kami akan gembira kerana kebodohan manusia yang ada agama tapi tidak guna dengan betul . Sesungguhnya father of god satan akan terus menyesat anak-anak adam , St Mary and Crist Jesus . Maka kiamat akan muncul pada hari Jumaat dan tarikh ini bermakna untuk kami . Semperna keturunan kami 6.6.6 9.9.9 dan 11.11.11 . #you copy this statement and put on your status :)

1 comment:

  1. assalamualaikum,
    kan setan tu kerjanya menyesatkan?anda percaya perkara ni bulat-bulat pun dah buat setan gembira.perkara ni tertulis dalam satanic bible,tapi kita umat beragama ada kitab kita sendiri,al-quran.jadi buat apa percaya kitab setan.semoga umat islam dijauhi fitnah dajjal di akhir zaman.amin.
    :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...