iklan

Followers

Monday, November 7, 2011

Kata-kata tokoh yang memberi semangat kepada semua


salam
first time aku tengok video ni memang meremang bulu roma bila hayati btol-btol makna kata-kata Tan Sri Syed Mokhtar ini. Kebetulan pada masa tu aku kena buat assignment CTU pasal usahawan islam then aku

 amek video ni present kat depan kelas.. lepas kelas tu je aku rasa puas dengan presentation group aku.. Dharwis dan Jaie.. thanks kpd Dharwis jgak yang bnyak tolong aku mse presentation tuh,, then bnyak komen daripada member2 aku kata "that's great! suka sangat dan buat aku bersmangat" perghh sungguh pun hanya presentation yang kecil tu pon aku bole rasa kepuasan bila talk dekat depan dan mampu bagi orang lain semangat.. sangat puas.. presantation aku tu masa aku part 3, sekarang tgh cuti sem then next sem part 4 plak.. subjek  CTU dah takde.. emmm~ anyway layan video ni okey.. komfem korang bersemangat lepas ni,, 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...