iklan

Followers

Monday, November 21, 2011

First day lecture tak ada kelas,,


salam, 
Hari ni adalah hari pertama aku untuk sem 4 di uitm segamat dan semangat nye hari pertama jangan tanya la, kelas aku pkul 10 tapi pkul 9 alarm bunyi pon aku tido balek.. emmm malasnya..

bila da nak pkol 10 tu cepat-cepat aku siap then pegi kelas dengan semangat yang plastik.
sampai je da pkol 10 lebih sket, aku terlambat sesaat je.. tapi aku smpai je kat kelas bunyi cengkerik..
................................. la lecturer tak sampai lagi ke??? okey tak pe kasi peluang hari pertama ni.. kitaorang tunggu la jgak dah lebih setengah jam kitaorang gagahkan kaki untuk cabut dari kelas tuh.. huhu
kalau aku tahu pagi ni tak ada kelas memang aku tido je satu hari tuh,, yela hari ni kelas ada satu je..
balek bilik je line plak okey, bagai kura-kura terbang,, aku pon online la sepuas hati,,
aku harap line dekat sini laju dan terus maju,, yeah!! 
malam ni lepak ngan member pegi NR tengok bola,, dengan semangat kesukanan support pasukan negara melawan Indonesia dalam final SEA game.. kalau menang esok cuti yeay~.. tak menang pon esok tetap cuti jgak,, sebab kenikmatan cuti pada hari esok untuk warga johor je bersempena befday sultan Johor..
okey,, baru masuk sem ni memang banyak cuti and rest,, May Allah bless me..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...