iklan

Followers

Friday, November 4, 2011

Jangan menangis ( Korea's Got Talent )



salam,, bagi sesiapa yang happy kat luar sane tuh,, tgk video ni,, jangan nak happy sangat la kan~ sekali sekala menangis melalak-lalak best jugak.. haha.. kenapa aku post video sedih ni?? aku dpat result exam teruk ke?? tak la, result aku alhamdulilah okey, ada peningkatan.. walaupon result aku sem 3 ni tak capai apa yang aku nak atleast naik daripada last sem.. dan aku percaya peningkatan pointer aku secara perlahan-lahan.. tak pe lah naik slow-slow.. sebab bukan senang nak maintain kan pointer dan naikkan pointer exam kita btol tak? so, bersyukur dengan result sem ni..

tengok dulu video ni baru baca explanation aku kat bawah ni,, okey..
lelaki ni anak yatim, tinggal di rumah anak yatim sejak umur 3 tahun dan melarikan diri dari rumah tersebut pada umur 5 tahun..Selepas tu dia ni hidup sorang-sorang and survive sendiri,, cari makan sendiri .Dia jugak tak de pendidikan yang tinggi. Pernah tidur di tangga dan tandas awam..
dan sekarang tgk la dye masuk Korea's Got Talent ni dan berjaya buatkan seluruh dewan tu menangis,
bukan senang nak buat orang menangis kalau kita tak sentuh atau sakit kan hati seseorang,, tapi dye?? awesome!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...