iklan

Followers

Thursday, November 17, 2011

status yang best pasal bola ( M'sia vs Indonesia )




salam,
Tamat je perlawanan bola sepak antara M'sia vs Indonesia macam-macam status kat fb keluar, ganyang la, ada plak penyokong Indon komen tak puas hati,, emmm adat la kalau game,, dan aku sempat la buat screen capture status-status yang best bagi aku..



ni kes nak jimat duit,, sebab tu buat status macam ni.. haha

gila kentang ni plak memang fanatik dengan dunia hiburan.. sehingga kan bola pon bole dikaitkan dengan artis2,, nice

tak ketinggalan status aku pon ada,,. haha ( tak nak kalah )
memang btol pon., tgk tv tadi nampak pak aji dok sbelah awek cun kibar bndera merah putih.. huhu

ada btolnye jgak kata mmber aku yang sorang ni..


credit to all facebook user..
and the last One.. 

paling aku suka tgk video ni,, bila tgk je video ni macam nak bagi aku sepak bola tu je.. haha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...