iklan

Followers

Monday, December 26, 2011

indah dan bosannya cuti mid term



salam.
macam biasa bila bosan aku akan mula mengarut di blog aku ni.. melainkan aku busy dengan assignment dan kerja2 lain.. tapi bila cuti mid term ni indahnya apabila aku dapat lari daripada kesibukan kerja di hutan segamat dan dapat memanjakan diri aku di rumah aku di Sepang. tapi bosannya bila aku dah lupakan segala kerja2 dan assignment aku sehinggakan aku mula rasa bosan dan nak mengarut banyak-banyak kali kat blog ni.. aku harapkan korang setia mendengar celoteh aku di blog ni..




Masa berlalu pantas
bila duduk rumah ni aku rasa masa sangat cemburu dengan aku,, aku rasa masa berlalu sangat pantas sehinggakan aku nk menjerit bila aku mula online pkol 1 dan bila aku tersedar dari online dah pkol 4,5... arghhh
pantasnya masa berlalu.. aku tak lunch lagi dah pkul 5.. apa ni??? ni semua salah facebook!!!!  arghhhh !! (jerit dalam hari je)..

Lupa segala Assignment
aku seperti manusia lain yang sering melakukan kesalahan.. tapi kesalahan aku ni mungkin akan mengundang padah pd diri sendri apabila dengan seriusShiT nya aku lupa segala assignment dan kerja2 yang perlu aku buat.. padahal lecturer dah bg bnyak assignment.. ada assignment group, individual.. yg individu tu aku tak heran sangat tapi kalau assgnment group tu rasa bersalah plak kat ahli group aku bila aku jadi sleeping partner plak.. maaf kawan-kawan..

Dapat hangout
Rabu ni akak aku ajak aku trun melaka nak belikan aku kasut.. woooo!!! rasa seperti tak percaya sbb akak aku nk belanja??? okey dia mmpunyai niat yang ikhlas yang perlu aku hargainya.. masa cuti ni lah nk bergantung diluar,, errr maksud aku hangout.. hehe,,

TV dikuasai oleh orang lain
sejak akak aku yg sulong ni demam campak, dia duduk relax depan tv dan dapat layan VVIP daripada mak aku.. aishh jeles plak aku.. pastu bila da duduk dpan tv tu mmg tv tu jadi hak milik dia jela.. bila aku nk tgk cite dragon ball dia sruh slow kan volume,, bising katanya~ ala~~~ tapi dia bole plak tgk cerita RA.ONE kat astro first tuh.. ulang2 kali plak,, aku yg da tgk pon bosan tgk bnyak kali.. ni la dia bila hindustan masuk kat rumah aku ni.. terpaksa la mengalah tgk tv kat dapur je.. tu pon dapat channel tv1, tv2, ntv7 dan tv9.. emmm bosan sungguh...

HatiIni: aku harap dpt gunakan cuti ni sebaiknya,, rasa nk jerit je sbb aku rasa baru semalam aku balek sini tapi dah hari isnin dah.. arghhh!!!! TAK PERCAYA~


*****************************************
info kesihatan
merawat pelbagai jenis penyakit
untuk maklumat lanjut KLIK SINI

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...