iklan

Followers

Friday, June 18, 2010

fever waiting 4 Uitm student's title...

adOi...ini bukan nye cobaan,, ini btOl2...
tringat sebaris kata dari cite P.Ramlee.. dah lupe dah ape tjuk citer nyer..
as your view, above of dis post,, FEVER
arghhh..so, annoys me and brrrr.. mnguji kesabaranku..
xper,,bak kate kwn aku.. cool jer,,,
yela next week da nak dftar kat uitm segamat,kaw dihatiku...dihatiku..
haha bru btOl.. tp yg best nyer demam dtg lagi setelah setahun aku xdemam..
and this 1st time fever for dis year 2010..
haha..dasat x??kah3...( gelak sorang2..)
mule2 yg demam nye adek aku,, haha gasak,, mse dye demam aku kutOk2 dye..
at last aku yg kne.. haha.. Tulah da kne kat aku...
kah3.. xper2 aku amek sume ni sbg dugaan hidup manusia normal..
klau da brpUlOh tahn idOp xdemam2 gak xtaw la..
mmg kuat gyler antibody dye nih.. haha2 pdhahal org yg telan pil2 vtamin A,b,c,d,e,f,g tiap2 ari tu pon
pernah gak demam an.. senang citer ni sume kje tuhan walau sehebat mne pon KLCC manusia tu
ttap kalah di tgn pncipta nyer..
haha.. alim sungGuh ayat aku nih yer.. biase la ayat org alim mcm aku nih mmg power... saket...
demam la katekan..
ehmm... nw thanks kpd mmber ku yg doakan aku sehat & bg nasehat..
lastly, wish me luck 4 new life inUitm yO...
frOm zerO to herO.. this 26th june is begin my new life,,
ini la critaku dunia baruku~lalalalalalalalala...

haha.. nnti kan citer aku dlm dunia baru the movie yg bakal pecah pangGung rm40juta..kah3...
(berangan lbih.)...crite yg mgguris hati, mruntun perasaan, dan merObek jiwa..
hahah.. mcm pernah dgr je ayat tu yg selalu kuar paper..
xleh blah punyer ayat..haha.. ok2 da aku da nak tido da nih xthan bdan da sket da..
pape pOn dunia baruku bkn d'dalm movie tp dlm dunia realiti..jeng3...
ini bkn cObaan ini btOl2..(ulang lagi ayat nih)haha
 uitm segamat lak pasnih..
best atau x??
we'll see...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...