iklan

Followers

Tuesday, June 8, 2010

ShopPing at last...

hahaha..
ari tu aku ade tulis yg aku malas nak shopping an..
tp semalam( 7,jun,10)
aku ngan parent aku g shopping bli brg2 utk masOk uitm nnti...
perghhh... bile pegi je kat kdai2 tuh rambang mate aku dibuat nyer...
bnyak gyler baju2 cantek & semat aku nak bli..
mase tu la bpak aku kate amek je yg mane suke..
wah best mcm ni...
yela bile lg nak dpt peluang mcm ni.. mase msOk u ni la bpak aku bru kuar kan peruntukan utk bli brg2 aku nih...(nak dkat 1 rib gak la belanja) ish3....
bkn senang nak dpt pluang mcm ni...
sbb aku bknnyer org yg berada yg slama ni maen beli je brg2 yg dye org suke an...
pape pOn brg2 baru tuh dah menaekkan semangat baru utk aku blajar kat u nnti..

wish me luck... huh... berdebar sebenarnyer ni..
~butterfly in my stomach... still waiting for 26,june...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...