iklan

Followers

Thursday, June 10, 2010

suke dan x suke

amaran keras!!! gmbar nih bkn la merujuk kpd posmen yg anta surat kat umah aku yer...


Dari smalam aku tgGu mne la surat tok aku nih nak smpai...
tiap kali dgr je bunyi moto posmen aku cpat2 lari pegi kat depan umah tgk ade surat
surat tok aku x???
ehmmm... hampeh..
surat utk org len plak...
surat tu penting gak la utk aku... sbb nyer tu surat WPP..
WPP wang pendahuluan pembiayaan PTPTN...

tpi risau aku xlame sgt,,,
sbb hari nih..
aku dpt surat yg aku tgGu2 tuh...hihihi
ape lg dlm surat tuh diserta kan cek rm1500.. time tuh gak aku kuarkan cash nyer..
hahahah
tp yg xsuke duit tu kne pulang kan balik da...
duit pinjam kOt...
bkn duit lucky draw...
or durian runtuh ttiba je nak dtg kat aku an...

ehmm pape pon blajr tetap kne blajr n da dpt kje nnti ganti balik wey.....
duit kerajaan tuh....
walamak.... suke pon skejap je...
ehmmm bleh la drpd xde..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...