iklan

Followers

Thursday, June 10, 2010

HAQ


HAQ bunyi nye mcm HULK pon ade.. pape pon ni satu lagi filem melayu yg bakal kuar pangGung..


sebuah filem aksi triler yang memaparkan kisah dua saudara yang mempunyai kuasa luar biasa. Pengorbanan dan cabaran terpaksa diharungi oleh mereka demi menegakkan keadilan dalam dua realiti kehidupan yang berbeza.

filem arahan CL Hor & Jumaatun Azmi..
pelakon yg terlibat ialah Zul Huzaimy, Adi Putra, Nanu Baharudin, Raja Farah...

nak taw lebih mcm mne citer nih... tgk trailer nih...

video

p/s: kali ni xbnyak in4 sgt pasal citer nih sbb cari kat mne2 pon sme je xbagi in4 lebih pasal citer nih.. so, ni je yg aku leh bagi kat korang.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...