iklan

Followers

Tuesday, September 7, 2010

campus life...

dah bberapa bln aku dok kt uitm tuh... aku rse best plak... blajar pon ok.. sume ok lah.. 
cume kt sne aku kne brdikari kne wat kputusan sndri kne pndai2 idup ar...
biase ar an da besa an.. nseb bek aku dpt kwn yg baik2... yg bleh ngam dgn aku.
sume kwn2 aku ade karakter msing2 mcm dlm sbuah drama..
tu yg wat best nye.. bile ade karakter yg plbagai idOp pon xde la bosan..
ceria je,, wahahahah... kat sne aku kos DIIA.. 
Diploma in Investment Analysis... klas C1..
aku marah btOl kt sorang nih.. xtaw la dye skolah mane an..
bile dye tnye aku blaja kt ne?? amek kos ape??
pastu aku ckp kat Uitm amek investment analysis,
pastu bleh plak dye gelak2... dye kate xpena dgr nama kos aku tuh..
huh. panas beb.. mmg la becOz kos aku tuh ade 2 tmpat je kat M'sia nih...
dkt perlis ngan segamat.. 
dye ingt kos aku tuh xde market???
perghh kje kat bank2 je brO.. kluar je rmai yg nk amek student invest nih..
aku rse dye tuh xpegi skolah agak nye.. ssdap mulut dye nk ckp kos aku tuh biase2 jer..
tp bia jela bdak tuh.. nk wat cam ne asalkan dye bahagia..
mls nk pkir2.. 
skang aku da study kt sni,, aku bersyukur sgt2.. sbb sume yg ada kat sni xde la mnyusahkan aku..
facilities pOn ok.. cuaca kt sni sjuk,, dkt dgn Gnung Ledang..
tp yg paling best kat sni aku slalu kluar...
hahaha.. berjalan je.. kluar g melaka, bndar segamat.. 
smpai roomate aku pon jeles tgk aku nih slalu kluar..
aku ingt agy ayat2 dye pena ckp kat aku.. "Ky esOk aku beli meja mkn besa2 letak kt bilik nih.. pastu aku bli kan katil besa2 tok kaw je... hah nnty baru la kaw nk dok kat bilik an..".. 
perghh ayat dye mnusuk ke kalbu... wok... haha
ye ar dye slalu mkn kat bilik time aku xde.. aku plak slalu mnghilang..
coOl brO... nnty aku temankan kaw lame2 k.. haha..
k ar aku pon nk masOk tidO.. tu la conteng mlm2 smpai ngantok..
nxt time aku cnteng agy..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...