iklan

Followers

Sunday, July 25, 2010

1st week yg best....,

26,jun.... ari bersejarah beb... aku msOk uitm segamat...
mule2 dftar tp xde la mcm bdak kecik nk beratur pnjang pastu wat bising... pastu ade yg nangis2..
xde la cm tu an... sume nye da besaw... 
then lpas dftar aku dpt lak bilik kolej yg paling tggi dan hujung skali kat kOlej tuh..
perghh,, menyeramkan.... hihihi~~~~aras 3 bilik hujung... hahaha...
tp ok la... so far xde bnde yg buruk brlaku agy...
aku dpt kOlej sempana riau lak... haha... 
walaupOn rmai yg kata kolej tuh mcm;*^%$#... tp kOlej tu la yg best bg aku...
bnyak pngalaman dan ilmu yg kite leh dpt sbnarnye... huhuh...
ok skang aku nak cite pasal MDS... haha.. mggu dera siswa.. ceh xdela.. sume nye ok jer..
tp ape yg wat aku xbpe nk suke sgt pasal mgGu tu sbb kami kne lari dgn pkai kasut kulit pegi DM..
huhu... melecet kaki aku beb... pape pOn.. MDS da wat tande kat kaki aku nih smpai skang xhilang2 agy kesan melecet kat kaki aku.. entah bile nak ilang aku pOn xtaw...
ehmmm... overall pasal MDS tu agak best la utk skang
tp bile aku da besaw n da graduate nnty aku bleh ketawe sorang2 ar bile ingat blik pasal tuh... hahahah...
belajar ni mmg best sbnarnya,, yela dpt ramai kawan2, dpt join mcm2 aktiviti..
best gyler... btOl la ape yg ckgu aku pena ckp mase blajar la yg paling best & serOnok dprd kerja..
dan skang nih ckgu aku tu pOn tgh blajar.. wah!!! ckgu yg hebat tuh,,,
k la smpai sini je aku nk conteng2... nnty lau ade cite best aku conteng agy k...
brrrrrrrr~~~~ni aku n my fwends..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...