iklan

Followers

Sunday, November 28, 2010

driver bus bergayut

petang yang indah.. aku keluar ke bandar utk enjoy seketika
aku, ibu, akak2 aku dan adek aku.. ayah xikot sbb pergi kenduri..
so, kiteorg pon naek bas.. skang nih aku xnak cite mase dlm bas ketika pergi..
tapi mase kiteorg nak balek..
mmg suatu pengalaman indah buat ku, sebabbbbb...
driver bas yg aku naek tuh boleh plak bergayut mase memandu..
memang menempah keranda emas lah kan..
aku klau naek bas nih memilih sket,... 
nak naek bas yg selesa ( opkoslah kan), yg mewah ( huh~ demand plak)
klau bas yg dah tua nk mengigil je bwk penumpang tp byar dgn rate yg same dgn bas laen..
prefer naek bas laen kan,, yg lebih selesa sket..
tp apelah naseb aku nih.. dpt driver bas yg suke bergayut..
dari mule berjalan smpai lah kt umah aku.. bergayut xabes2..
dah lah aku dok depan sekali mmg seram la,,, mcm tgk cite 2 alam.. haha..
tgh syok2 driver tuh bwk smbil melakukan aksi bergayut nye dlm bas tuh
tibe2.. dgr la bunyi HON>>>>,, yg agak kuat..
rupe nya dye x bg laluan kete nk keluar..
memang berani la manusia nih,, nak je aku amek enset blackberry dye tuh cmpak kt luar..( blackberry la sgt)
teeeettttttttt... bunyi loceng bas..
aku pon trun dari bas tuh dgn rase lega dan bersyukur yang teramat sgt..
laen kali aku akan lebih berhati2 dlm memilih bas yg terbaek utk aku..
pengajarannya..  don't judge book by it's cover.. ok..

2 comments:

  1. hahha... br tau... memilih lagi... ahakz.. tau la hawt.. nk bas pun yg hawt gak......

    ReplyDelete
  2. bas hot??.. berpeluh la bang... hahaha..
    ala bkn ape.. kite sbg pengguna kne gnekan kuase kite sbg pngguna utk memilih perkhidmtan yg terbaek.. hak sbg pengguna tuh... heee.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...