iklan

Followers

Sunday, November 28, 2010

my dream, my heart & my soul

salam
hari ni adalah hari bosan sedunia ataupon bOreday..
so, aku mule nak mengarut lah..
macam biase berkenaan dgn tajuk post nih,,,
mulai cuti sekolah uitm nih aku ade buat misi & visi..
bile dah ade bnde2 nih manpaat la sket mase cuti aku ni.. xde lah sia2 mcm tu je kan,,

1st.. m&v aku adalah utk belajar maen gitar..
huh~ baru skang nak blajar.. dah tua bangka baru nak blajar maen gitar.. 
tp xpe bile aku dah expert nnty aku nk nyanyi kan lagu utk korang sume
tgk bertapa sayang nye aku dgn korang kan.. pastu aku pon buat la video aku maen gitar tuh hantar dkt MTV..haha.. xpasal2.. tp xde lah nak hantar kt MTV... berangan je lebih, maen gitar pon mcm hape...

2nd m&v aku nak blajar bahasa mandarin... bukan apo sonang nnty nak cakap ngan org cino,, sonang awak nak buek bisnes ni hah, maju bisnes nasi lomak mak eden nih.. hahaha..

3rd, plak.. aku nak tinggi
sebenarnya planning nk tggi nih dah lame.. tp skang nih mud nak berusaha utk tggi tu membuak2..
yela tgk org tggi,, aku pon nak tggi jugak.. sampai bile nak jadi pendek mcm bdak sekolah kan..
mak cik van kt uitm segamat pon kate aku mcm bdak skolah menengah.. hee.. (muda la)..

anw, aku bersyukur dgn ape yg ade dkt aku skang nih,
ape yang buat nih pon utk improve diri sendiri utk jadi lebih baek,, yeah!!
hidup mesti ade matlamat kan..

you must planning your own goals, there have no body can setting for you.
but the others can help you to achive the goals

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...