iklan

Followers

Friday, December 10, 2010

tandas di M'sia ade klas ke??

salam~
hari tu ( dah lame la) aku pegi dkt sbuah mall nih jalan2 dengan family aku. mall tu bole than la tak besa, tak kecik,, ramai jgak yg dtg menyemak kt situ,, pastu smpai mase aku nk melabur ( yg kecik je bkn besa), masOk la tandas kt dalam mall tuh., perghh kene bayar 20sen plak,, ok tak heran la klau tandas bersih ke ape annn..
ni tidak,, bile aku masOk je tandas tuh. emm.. baek tak payah ckp tandas.. ckp umah tikus pon bOleh.. dengan siling atas nye ternganga,, entah2 pasang kamera nk usha org ke.. tak taw la.. tempat tu dah mcm tempat jual2 org dah,, seram aku masOk tandas tuh.. memang hilang selera aku nk buang agy next time, sanggup tahan smpai umah.
aku rase sape2 yg tak reti gune tandas tuh bole la korang melabur kt sini ( as a pic above) tempat korang nk buang tak flush2 pon xper,, ( panas nih).. jadilah bangsa yang bertamadun dan pembersih..


toilet kt luar negara..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...