iklan

Followers

Friday, December 10, 2010

piLot

salam~
semua org mesty ade cite2.. tapi tak sume cite2 yg kita impikan akan menjadi. dlu kecik2 aku ade bnyak cite2..tgk org kerja arkitek nak jugak jadi arkitek..OOwowo.. gaji masyuk woo.. tapi bile aku pegi airport tgk org pkai semat2., nk jugak keje kt situ.. tp bukan jadi steward.. aku langsOng tak pernah bermimpi nak jadi steward, aku nak jadi pilot,, haha,, ingat lagi bpak aku ckp klau nk jadi pilot kne pndai fizik, bi, math.. emm.. bab2 belajar ni yang malas nih.. tapi sape sangke mase form 4 aku dapat masOk skolah teknik sepang.. kt skolah tu terpakse la aku blajar fizik, add math n kimia.. huh~ the killer subject... mampus aku. tapi naseb aku baek lagi aku lulus subject tu dengan senyuman ke telinga lagi. mase berlalu dan semua nya berubah, mase aku blajar kat teknik dlu aku amek kos perdagangan. aku berminat nak berbisnes plak.. lagi boleh buat duit banyak2.. aku ni bkn mata duitan tapi suka tengOk duit..haha.. ade beza tuh. walaupon cite2 aku 5tahun lalu nak jadi piLot tapi apekan daya aku lebih suke berbisnes plak. lagi pon nabi muhammad (saw) pon dlu berniaga jgak kan.. ingat lagi 5 tahun dulu bile ade rancangan "air crash" kt discovery channel tuh memang aku mngadap la tgk cite tuh, best sangat sebab aku suke terbang,, TERBANG TINGGI-TINGGI.. that's my dream.. tengok awan biru, nikmati kemewahan alam ciptaan ilahi,, arghh nikmatnya.. suatu hari nnti aku nak terbang jgak nak naek flight peribadi.. hohO.. angan2 menjadi doa dan harapan si hamba yang kecil ini..
(gambar hiasan) it's not my personal flight ye..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...