iklan

Followers

Saturday, February 26, 2011

HAJAK dan SENTAP


salam~
even lagi bberapa minit agy nak amek test, aku smpat agy mengarut kt blog yg dah bersawang ni.. nnty ada mase aku cuci balek blog ni,, buat renovation balek ke,, Or nnty aku amek bibik tok jage blog ni. atleast xde la bersawang blog ni,, pastu bagi la gaji sesen dua tok dye,, haha..

ok aku nak cite pasal roomate aku sorang ni,, hajak bkn nama sbenar.. dye ni happy memanjang,, ble dye gelak satu wing bole dgr.,, bile dye tension plak dye msty maen game need for speed.. pastu jerit2, terlolong sane sini... memang bilik ni dye sorang je duduk.. 

nk mula kan cite best nye.. ptg semalam aku balek bilik,, tgk dye happy je. gelak sorang2 kt dlm bilik., tp dye ni waras agy la xgile ok.. aku tnye ar asal ko gelak?? gyler?? pastu dye tnjuk kt lappy starky.. rpe2 nye dye tgh tgk cite hindustan,, dye ske tgk dyeorg menari.. aku pon join la sekaki.. dah boring xde wat pe.. mule tgk cite mohabetain pastu kabhi kushi kabhi gham plak.. 

cite tu best sgt smpai aku trtido.. sedar2 je hajak dah hilang.. aku ingat dye dah balek umah dgn abang dye, rpenye pengsan dpan bilik.. huh.. pelik plak aku.. bru ptg td gelak2,, happy je.. then dye kne tahan kt sepital..
emmm, moral of de stOry : jgn sangka air tenang xde buaya.. jgn ingat org yg happy tu sntiase happy,,  dan jgn ingat org yg saket tu akan mati cpat.. takdir bole mengubahnya.. same jgak klau org tu kaya, jgn ingat dye tak bole jadi miskin skelip mata.. dan kita hidup di dunia ni kne selalu beringat.. ok smpai sini je ceramah aku,, len kali aku sambung.. daaa~
layan video ni jap... korang msty terSENTAP pnye.. :P


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...