iklan

Followers

Tuesday, February 1, 2011

hangout di TENGAH LEMBAH




salam~
suda lama aku tak mengarut, sebulan aku rehat dri blogging dan kali ni aku muncul semula.. yeah!!, nama je rehat tp penat sbenarnya sibuk study, assignment, dan blah blah blah.,, (xpayah la aku nk sebut sume kan??). so, aku xnak lari dri tajuk aku utk post nih aku truskan cerita aku.. hari tuh aku kuar ngan akak n adek aku di tengah lembah atau pon midvalley.. smpai je kt sane kiteorg trus mkn.. emm xthan beb dah lapa nih kak long bwk g rasamas.. emm apa tu?? haha batak plak.. rasamas tu restoran anak syarikat KFC holding. pham?? dan KFCH di bawah kampeni Jcorp.. tu la info yg aku taw pasal Rasamas ni,, mkn kt rasamas.. pergghh... sedap jgak la, not bad! harga pon ok..




bila dah puas mencekik kiteorg pon g shopping,, yahOOO!!! barang yg dibeli agak bnyak la jgak smpai pening2 aku kt MID tuh trpaksa la balek awal.. malas lama2 kt situ dgn umat yg ramai xtahan plak aku.. paling penting aku dah beli barang yg aku nak. hahaha.. headphone yow.. puas aty aku, b4 this ade gak beli menatang tuh tp beli je xsedap plak sound nye.. so, kali ni memang memuaskan aty dan telinga aku.. yeah!! smpai sini je aku nk cite. malas nk mengarut lagi.. bye~

bisik2: epy chinese new year.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...