iklan

Followers

Wednesday, October 26, 2011

Convo and Crowded

salam..
semalam seharian aku di Shah Alam hantar akak aku pegi konvo,,
perghh sampai sane.. kena beratur dari giant sampai kampus.... haha( nampak beno nipu nye..)
kiteorang semua kena beratur nak naik bas yang amek kiteorg dari giant pastu hantar sampai kampus,, jalan sesak gile.. sebab tu kereta tak digalakkan masuk ke dalam klau tak memang sejam nk masuk sejam nak kluar.. semua kereta kena parking dkt giant then naik bas uitm sampai kampus..

padahal nak hantar sorang je konvo yang ikut nye satu kampung.. tak paham aku.. yela nk celebrate graduate yg susah payah belajar.. bkn senang nak belajar, senang cakap bole la ann... mase konvo tgh bersidang  aku ngan siblings pegi la merayap dkt booth yang ada dkt depan dewan agong tuh.. tak banyak jualan sangat.. booth photography, booth jualan makanan, dan booth bunga,, 
apa yang best kat sane adalah dewan konvo tuh.. perghh besar gyler.. dan besarnya 10 kali ganda drpd dewan sri temenggung dkt kampus aku tuh..  apa lagi snap2 sepam dua la sementara tggu akak aku yg berejam duduk berkonvo dalam dewan yang gah tuh.. semua family tggu dkt luar dewan tuh macam pelarian dah.. duduk kat tepi tangga, makan kat situ, ada yang penat sangat tuh sempat la tido kejap.. tapi apa yang best nye sikap dyeorang tak buang sampah merata.. mcam ni la budaya malaysia..kan~ bersih je tgk dewan tu walaupon crowded sebab orang yang ada kat situ semuanya educated.. so, dkt sini bole nilai la beza orang malaysia melepak dengan warga asing melepak.. huhu..
sempat la bergambar dgt topi kat atas tuh... huhu

Dewan Agong Tuanku Canselor




habis je konvo tuh.. kiteorang pon balek dengan kepenatan dan keletihan yang aku rase seperti berkebun di padang pasir.. dan hari ni aku bangun pkol 12tghari terus je lunch.. no breakfast..haha..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...