iklan

Followers

Saturday, October 29, 2011

gemOk atau mengandung?

salam,
hari ni aku pegi Cape Square,, bukan Cape Town ea.. aku selalu silap cakap... CapeTown CapeTown.. 
CapeTown tu kat Afrika.. 
perjalanan aku ke Afrika tuh.. eh ke Capesquare tuh aku naik LRT dari BTS ke Masjid Jamik then jalan kaki jela sampai CapeSquare tuh.. mane yang duduk area KL taw la macam mane nak naik LRT tapi aku yakin tak sume taw CapeSquare tu kat mane.. aku tanye member aku yang duduk KL pon tak taw CS tu kat mane..


ok sambung balek,, mase aku naik LRT tuh masing2 berebut seat utk duduk biase la hari cuti orang ramai naik public transport je.. kalau naik kereta komfem jem.. tak menahan nye aku nak duduk kat seat yang aku da nampak before train tuh bukak pntu lagi.. ttibe ade sorang pompuan ni "macam" mengandung berdiri then aku pikir balek.. ehh.. baek aku bagi dye duduk.. kesian dye tengah sarat mengandung ni da macam 9 bulan..

sekali seat yang aku niatkan nak bagi pompuan tu duduk da diambil orang..dua-dua MELEPAS~
pastu aku usha jela pompuan mengandung tuh pelik je aku tgk dye.. eh dye ni pakai seksi ketat2 tak kan la mengandung kot.. da besar perut tuh elok nye duduk umah je, kalau apa2 hal jadi kan susah da la jalan sorang2.. eeee seram plak aku kalau ttibe nak terberanak dalam train ni kang.. sape nak smbut baby tuh??
pastu,, lamaaaaaa aku perhatikan dye.. baru la aku dapat jawapan yang aku pasti korang pon tahu.. hahaha
aku tgk kat perut dye berlipat2 macam....... dan bila dye bergerak benda yang berlipat kat perut dye pon ikot sekali.. wahhh!! ini bukan mengandung nih.. aku ttipu huaaaa..

 tapi tak pe la, gemuk itu seksi .. kalau kena dengan gaya pakaiannye, adabnya, sahsiahnya, kan manis~
*********************************************************************************

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...