iklan

Followers

Thursday, October 27, 2011

sebabkan HANTU, 7eleven dapat nama


salam..
post kali ni aku nk cerite pasal hantu pulak.. bulan ni je aku da tgk 3 cite hantu/seram kat wayang.. 2 cite seram melayu dan 1 Obersea punye cerita la.. dan semestinye cerita dari obersea lagi best.. paranormal
activity aku bagi 4 star, hijab 3 star sebab crite dye tergantung dan ending tak best, Sumpahan Puaka plak aku tak bagi star sebeb ape.. korang tgk la sndri crite tuh.. sumpah tak best.. aku rase aku pon bole buat cerite yang lebih baik macam tuh.. Oppss da terlebih cerite sampai lari topik,, ok nk cerita pasal hantu kat 7eleven terengganu nih.. nak taw lebih korang tgk la video nih da mcm paranormal activity da.. hehe,,
 korang bagi brape star plak utk video nih???

*********************************************

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...