iklan

Followers

Friday, November 4, 2011

Exam result? oh! No.. ( motivation )


salam
setiap kali habis exam semua orang akan enjoy gyle sebab da merdeka konon nye.. tapi "result tak berbau"
sebab apa?? sebab kita tak taw kita akan dapat result yang cemerlang atau pon tak.. "insan yg cemerlang datangnya dari hati yg bersih dan akal yg mantap" haha.. ada macam Dr.fazilah kamtumi tak? aku rasa ayat aku salah ni.. haha belasah jela..

okey hari ni aku nak rekodkan saat aku menunggu result nak keluar 4Nov ni.. dah pkol 12am da,, tak bole check lagi, server down ke,, tak taw la plak..Debar jantung aku ni macam nak amek result SPM.. sumpah!!!
kalau nk taw kena tgk kt student portal or nnti uitm akan hantar email kat kita.. tapi terfikir jgak kalau student yg bukan dari keluarga senang then umah tak de internet.. macam mane nak check result?? Uitm bole jawab??

haha senang je. member kan ada.. apa guna member sehidup semati konon nye tuh.. sruh member check kan result,, kalau member kata eh.. "kaw repeat ar".. hah tu tipu.. tapi kalau dye kata " kaw DL ar tahniah" hah tu la member sejati.. hahaha 

Macam mane kalau result teruk?? dah kaw main-main dulu sape suruh.. kan dah padan.. konsep dye macam ni lah.. bandingkan orang yang kerja dan tak kerja.. tapi smpai cukup bulan orang kerja tak dpt apa-apa yang dikerja kan tapi orang tak kerja goyang kaki dapat hasil,, boleh enjoy sakan.. Adil ke tak macam tuh? komfem la tak adil kan.. macam tu la jgak kalau belajar kita akan dpt hasil nya tapi kalau tak belajar dpt habuk jela.. so, moralnya kena usaha.. (tapi yang aku bagi contoh orang tak kerja tuh,, tak taw la kalau2 dye buat biznes online MLM ke.. hahaha, )

errr.,, aku pandai bg nasihat ea.. tapi naseb aku sendri tak tahu.. result tak check lagi nih.. memang sebenarnya aku tulis entry ni untuk aku je.. persediaan kalau2 teruk.. emm ni la makan dye~  untuk motivation diri sendiri supaya jangan down.. dont give up.. No, No, NO!!! 

doakan saye ye.. ( ala Gedix! )..
hadiah motivation untuk post kali ni.. sedutan dari cerita "Forrest".. kalau ada anak elok bagi dyeorang layan cite ni daripada cite korea je..

Run Forrest, run.. ( Forrest tu nama budak tu ea bukan Cadbury black forest)
kalau nak feeling layan the whole movie baru best..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...