iklan

Followers

Thursday, November 3, 2011

Nak masuk MasterChef tapi tak reti masak

salam,

cakap pasal makanan semua orang suka, sebab suka makan je, nak suruh masak memang malas terutama aku,, nak goreng nuget pon malas, kalau tengah malam lapar malas nk goreng masuk microwave je nuget tu,, see, bertapa malasnye aku ni,, aku bukan apa tak nak bazirkan minyak masak dan gas je.. haha


okey, ckp pasal masterchef, mesti korang tgk kan.. aku rasa masterchef adalah gameShow/realiti tv yang best daripada yang ada sebelum ni.. sebab apa melibatkan makanan.. perghh tengok tv pon bole terliur bukan tgk makanan tapi tgk chef pompuan yang masak tu.. haha GATAL!.. tak de la mesti la tgk mkanannye kan~ sumpah sedap~ ( macam pernah rasa je kan)
( ni awek masterChef US)

aku tak taw bila masterchef ni mula ditayangkan.. sebab mak aku la yang ckp kat aku.. bukak TV4,, TV4 ada masterchef.. aku bukak la.. dari ahad malam smpai malam rabu ni aku tgk ada lagi rancangan tuh,, tapi tak taw plak malam esok ada ke tak.. memang best la, teringin plak nak masuk.. tapi aku tak pandai masak, memang komfem2 kena tendang dengan anak chef wan tuh..hah kan dah padan muka kaw.. kan kiah.. 
( gaya chef wan)

tapi nak buat mcam mane,, kalau aku masuk jugak tapi as a judges mesti boleh kan.. haha buat macam Maharaja Lawak Mega la judges dye tak de kena mengena dengan bidang lawak tapi bole je bagi komen, aku pon boleh la jadi judges untuk masterChef ni.. komen aku mewakili suara orang yang tak pandai masak tapi pandai makan je seperti anda di luar sana.. haha..

okey la penat aku berangan nak masuk masterchef ni sedih la.. layan video sedih sepam la.. hati tengah kecewa tak dapat masuk masterchef ni.. emmm~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...