iklan

Followers

Thursday, December 29, 2011

Apabila blog di hacked



salam kpd semua pembaca blog aku.. di sini aku nak umumkan yg aku akan berhenti dari blogging dan tak akan sentuh blog langsung,, even aku bukak blog orang lain pon tidak dan aku cuba jauhkan hidup aku dari mendengar perkataan 'BLOG'.. mungkin perkara itu la yg hacker yg meng'hack' blog aku ni nak aku buat??




tapi apa pon aku akan terus berblog jugak


Dendam??
aku rasa aku tiada musuh untuk bergaduh, untuk menjatuhkan satu sama lain.. tapi aku percaya 'orang' itu mencipta musuhnya sendiri untuk bermain di dalam permainan ciptaannya dikala 'dia' bosan.. tetapi dia tak sedar akan sikapnya boleh merosakkan harta milik orang lain.. 

Hukum Karma??
what goes around, comes around.. Karma?? apa yg kaw buat dkt orang lain dan nasib yg sama akan datang balek dkt kaw,, itu aku percaya.. Baik kaw buat? Baik la yg datang.. Jahat kaw buat? jahat la yg datang..

Budak nak Up??
buat apa nk marah? budak-budak baru nak up? baru nak test2 ilmu ni kat blog orang lain.. okey aku tak marah pon.. biasa la nak test power kan.. ( ayat sedapkan hati )

Satu Cinta??
apa kaitan 'SATU CINTA' dengan post aku kali ni?? mungkin lirik dari lagu tersebut boleh menceritakan segalanya.. 


~aku maafkan sape yg hack blog aku~

***************************************************
info kesihatan
merawat pelbagai jenis penyakit
untuk maklumat lanjut KLIK SINI



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...