iklan

Followers

Wednesday, December 28, 2011

Jom main escalator



salam,,
video kt bwh ni mnunjukkan bberapa golongan manusia yg tak reti nk naik escalator lagi.. aku ingat video ni mase zaman 80an ke ape.. tapi bile tgk balek mase tu 2010.. wuu.. tempat plak aku tak pasti sama ada kat M'sia atau negara jiran.. sebab bila aku tgk gaya pakai tudung tu mcm orang melayu islam 80-90an kt M'sia ni tapi tgk tahun 2010.. jarang aku nmpak prempuan kt M'sia ni pakai tudung pesen tu lagi... skang pakai tudung pesen Yuna la, Hanatajima la, ade yg malas sket pakai tudung sarung je..

okey usha video ni dulu..


video ni plak menunjukkan kebangangan perempuan ni nak bersenam di tempat awam..
kalau nk keluarkan peluh pon jgn la kat tempat awam, kt rumah boleh.. beli mesin berlari ke apa ke..
ni nak naik jugak escalator tu,, padahal eskelator tu menurun,,
(penat aku tgk dia nak naik tapi tak dpt2)




aktiviti budak kt bawah ni bole jgak korang buat kalau bosan kat shopping mall..
yela kalau temankan awek bershopping ke.. mesti la lama kan.so, yg lelaki tu bolela cuba aktiviti ni smentara mnuggu awek korang habes shopping.. boleh dibuat di tempat yg tak ramai org macam Pavilion atau pon The Garden..



************************************************
info kesihatan
merawat pelbagai jenis penyakit
untuk maklumat lanjut KLIK SINI

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...