iklan

Followers

Thursday, May 5, 2011

jalan pandang depan pon bOle......

hye, akak jalan pandang dopan pon bole plak nk telangga ko??
padahal laki kaw ado kt bolakang tu hah!,, xpham la den.. bilo dah langga tu bole plak torsOngih2 kt den,
eaaa~ lagi wat den pOnin ni.. laki bini tosongih, haissshh..
meromang bulu roma den..


kejadian berlaku mase aku jalan2 beli brg di tesco,, ( pagi tadi)
mangse : aku
pemangsa : akak tersongih dan lakinye..
kerugian : xde yg rugi.. nyawa pon selamat..

flashback :
di pagi yg indah burung2 pon berkicauan, ade yg bkerja.. emmm 
aku pon temankan la ayah pegi beli brg di tesco.. 
sedang leka membeli dan memilih brg,, tiba2.. (arrrrghhh kebabOOOmmm)
pelanggaran berlaku antara akak tersengih bersama trolinya melanggar rak kt dpn tu..
mase tu aku kt tempat botol2 kicap.,
mak ai.,, klau pocah la botol tu,, maw kicap tu tumpah kt muko dyo.. padan muko dyo..
xpaham la aku.. bole plak nk tersongih ngan den ni hah...
haisshhhhh.. tapi xde la ku sound dye depan2.. aku pon nk tergelak time tuh tp tahan jela..
yang peliknya kaw pandang dopan pon bole terlanggar..
klau mcm tu tutup mata jela.. biar langgar sume.. xde beza nya..
k la tak pe la,, aku pon malas nk layan akak tu lama2.. memandangkan dye jln dgn lakinya.. aku pon chOw..
huh~ moral of de story.. jalan hati2.. statement jln pandang depan pon da xleh pakai.. klau pdang depan tp otak mengelamun pon xguna.. kan???
k bye..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...